کتاب  شفاءالصدور ص : 299 مطلب دويم در اكرام ماست بسيد الشهدا اين هم بر سه قسم است. اول: اكرام بنعم وجود است چه هر چه بهر كه رسد از بركت آن جنابست. دوم: اكرام باسلام و ايمان و علم و ايقان است

کتاب  شفاءالصدور ص : 299 مطلب دويم در اكرام ماست بسيد الشهدا اين هم بر سه قسم است. اول: اكرام بنعم وجود است چه هر چه بهر كه رسد از بركت آن جنابست. دوم: اكرام باسلام و ايمان و علم و ايقان است
سایت : پایگاه شخصی حسین صفرزاده -https://hosein128.ir/ ​        نهج البلاغه فرزاد -@nahjolbalaghehfarzad  وبلاگ صفرزاده-  https://safarzade.blog.ir  «بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏» «اللهم صل على محمد و آل محمد وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ» کتاب  شفاءالصدور ص : 299 مطلب دويم در اكرام ماست بسيد الشهدا اين هم بر سه قسم است. اول: اكرام بنعم وجود است چه هر چه بهر كه رسد از بركت آن جنابست. دوم: اكرام باسلام و ايمان و علم و …
ادامه مطلب

کتاب  شفاءالصدور ص : 295 تتمّه مهمّه‏---- از مهمات مسايل فقهيه چون در اخبار تربت  و اخبار دعا گاهى ذكر حائر و گاهى ذكر قبر و گاه بالفاظ ديگر تعبير شده

کتاب  شفاءالصدور ص : 295 تتمّه مهمّه‏---- از مهمات مسايل فقهيه چون در اخبار تربت  و اخبار دعا گاهى ذكر حائر و گاهى ذكر قبر و گاه بالفاظ ديگر تعبير شده
سایت : پایگاه شخصی حسین صفرزاده -https://hosein128.ir/ ​        نهج البلاغه فرزاد -@nahjolbalaghehfarzad  وبلاگ صفرزاده-  https://safarzade.blog.ir  «بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏» «اللهم صل على محمد و آل محمد وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ» کتاب  شفاءالصدور ص : 295 تتمّه مهمّه‏---- از مهمات مسايل فقهيه چون در اخبار تربت  و اخبار دعا گاهى ذكر حائر و گاهى ذكر قبر و گاه بالفاظ ديگر تعبير شده و حدى معين معلوم نيست براى تربت  و دعا و …
ادامه مطلب

کتاب  شفاءالصدور ص : 287 دويم - اختصاص شفا به تربت  مقدسه آن جناب است‏ و در تهذيب به سند صحيح از معاوية بن عمار حديث مى‏كند كه گفت صادق آل محمد عليهم السلام را كيسه

کتاب  شفاءالصدور ص : 287 دويم - اختصاص شفا به تربت  مقدسه آن جناب است‏ و در تهذيب به سند صحيح از معاوية بن عمار حديث مى‏كند كه گفت صادق آل محمد عليهم السلام را كيسه
سایت : پایگاه شخصی حسین صفرزاده -https://hosein128.ir/ ​        نهج البلاغه فرزاد -@nahjolbalaghehfarzad  وبلاگ صفرزاده-  https://safarzade.blog.ir  «بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏» «اللهم صل على محمد و آل محمد وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ» کتاب  شفاءالصدور ص : 287 دويم - اختصاص شفا به تربت  مقدسه آن جناب است‏ و در تهذيب به سند صحيح از معاوية بن عمار حديث مى‏كند كه گفت صادق آل محمد عليهم السلام را كيسه بود از ديباى زرد كه …
ادامه مطلب

کتاب  شفاءالصدور ص : 287 دويم - اختصاص شفا به تربت  مقدسه آن جناب است‏ و در تهذيب به سند صحيح از معاوية بن عمار حديث مى‏كند كه گفت صادق آل محمد عليهم السلام

کتاب  شفاءالصدور ص : 287 دويم - اختصاص شفا به تربت  مقدسه آن جناب است‏ و در تهذيب به سند صحيح از معاوية بن عمار حديث مى‏كند كه گفت صادق آل محمد عليهم السلام
سایت : پایگاه شخصی حسین صفرزاده -https://hosein128.ir/ ​        نهج البلاغه فرزاد -@nahjolbalaghehfarzad  وبلاگ صفرزاده-  https://safarzade.blog.ir  «بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏» «اللهم صل على محمد و آل محمد وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ» کتاب  شفاءالصدور ص : 287 دويم - اختصاص شفا به تربت  مقدسه آن جناب است‏ و در تهذيب به سند صحيح از معاوية بن عمار حديث مى‏كند كه گفت صادق آل محمد عليهم السلام را كيسه بود از ديباى زرد كه …
ادامه مطلب

کتاب  شفاءالصدور ص :   280دويم - اختصاص شفا به تربت  مقدسه آن جناب است‏ در كافى از أبو يحيى واسطى كه نام وى سهل بن زياد است و دختر زاده مؤمن الطاق و از جمله ممدوحين

کتاب  شفاءالصدور ص :   280دويم - اختصاص شفا به تربت  مقدسه آن جناب است‏ در كافى از أبو يحيى واسطى كه نام وى سهل بن زياد است و دختر زاده مؤمن الطاق و از جمله ممدوحين
سایت : پایگاه شخصی حسین صفرزاده -https://hosein128.ir/ ​        نهج البلاغه فرزاد -@nahjolbalaghehfarzad  وبلاگ صفرزاده-  https://safarzade.blog.ir  «بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏» «اللهم صل على محمد و آل محمد وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ» کتاب  شفاءالصدور ص :   280دويم - اختصاص شفا به تربت  مقدسه آن جناب است‏ در كافى از أبو يحيى واسطى كه نام وى سهل بن زياد است و دختر زاده مؤمن الطاق و از جمله ممدوحين است نقل كرده كه او …
ادامه مطلب

کتاب  شفاءالصدور ص : 258  - اگرعمر عبد العزيز زنده بود ما محتاج نمى‏شديم. چه در اين مقام بنى اميه را تفسير به اين جماعت مخصوصه كردند كه تقمص سربال خلافت و تشبث باذيال جلافت

کتاب  شفاءالصدور ص : 258  - اگرعمر عبد العزيز زنده بود ما محتاج نمى‏شديم. چه در اين مقام بنى اميه را تفسير به اين جماعت مخصوصه كردند كه تقمص سربال خلافت و تشبث باذيال جلافت
سایت : پایگاه شخصی حسین صفرزاده -https://hosein128.ir/ ​        نهج البلاغه فرزاد -@nahjolbalaghehfarzad  وبلاگ صفرزاده-  https://safarzade.blog.ir  «بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏» «اللهم صل على محمد و آل محمد وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ» کتاب  شفاءالصدور ص : 258  - اگرعمر عبد العزيز زنده بود ما محتاج نمى‏شديم. چه در اين مقام بنى اميه را تفسير به اين جماعت مخصوصه كردند كه تقمص سربال خلافت و تشبث باذيال جلافت نمودند و اين توجيه در نظر …
ادامه مطلب

کتاب  شفاءالصدور ص : 251 فايده كثرة اطلاعهما. و بالجمله در كتاب مذكور است كه روايت شده مثل بنى اميه است كه گفتند ايشان از قريش نيستند

کتاب  شفاءالصدور ص : 251 فايده كثرة اطلاعهما. و بالجمله در كتاب مذكور است كه روايت شده مثل بنى اميه است كه گفتند ايشان از قريش نيستند
سایت : پایگاه شخصی حسین صفرزاده -https://hosein128.ir/ ​        نهج البلاغه فرزاد -@nahjolbalaghehfarzad  وبلاگ صفرزاده-  https://safarzade.blog.ir  «بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏» «اللهم صل على محمد و آل محمد وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ کتاب  شفاءالصدور ص : 251 فايده كثرة اطلاعهما. و بالجمله در كتاب مذكور است كه روايت شده ازعلما اهل بيت در اسرارشان و علوم‏شان كه به علماء شيعه ايشان رسيده اين كه قومى منسوب به قريش مى‏شوند و از ايشان نيستند در …
ادامه مطلب

کتاب  شفاءالصدور مذمت بنى اميه در قرآن مجيد  ص : 238 و در اخبار اهلبيت عصمت اين معنى متكرر الورود و متكثر الوجود است. و در كافى و در تفسير على بن إبراهيم رضى اللّه عنهما منقول است

کتاب  شفاءالصدور مذمت بنى اميه در قرآن مجيد  ص : 238 و در اخبار اهلبيت عصمت اين معنى متكرر الورود و متكثر الوجود است. و در كافى و در تفسير على بن إبراهيم رضى اللّه عنهما منقول است
سایت : پایگاه شخصی حسین صفرزاده -https://hosein128.ir/ ​        نهج البلاغه فرزاد -@nahjolbalaghehfarzad  وبلاگ صفرزاده-  https://safarzade.blog.ir  «بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏» «اللهم صل على محمد و آل محمد وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ» کتاب  شفاءالصدور مذمت بنى اميه در قرآن مجيد  ص : 238 و در اخبار اهلبيت عصمت اين معنى متكرر الورود و متكثر الوجود است. و در كافى و در تفسير على بن إبراهيم رضى اللّه عنهما منقول است كه مراد از …
ادامه مطلب

کتاب  شفاءالصدور ص : 225 لعن اللّه جميعا و آل مروان ‏ ج و آل مروان  را ش هم او مروان  بن الحكم بن أبي العاص بن اميه و اين مروان  معروف به ابن الطريد است

کتاب  شفاءالصدور ص : 225 لعن اللّه جميعا و آل مروان ‏ ج و آل مروان  را ش هم او مروان  بن الحكم بن أبي العاص بن اميه و اين مروان  معروف به ابن الطريد است
سایت : پایگاه شخصی حسین صفرزاده -https://hosein128.ir/ ​        نهج البلاغه فرزاد -@nahjolbalaghehfarzad  وبلاگ صفرزاده-  https://safarzade.blog.ir  «بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏» «اللهم صل على محمد و آل محمد وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ» کتاب  شفاءالصدور ص : 225 لعن اللّه جميعا و آل مروان ‏ ج و آل مروان  را ش هم او مروان  بن الحكم بن أبي العاص بن اميه و اين مروان  معروف به ابن الطريد است و ملقب به وزغ  و …
ادامه مطلب

کتاب  شفاءالصدور ص : 217 و لعن اللّه آل زياد ج و لعنت كناد خداى آل زياد  را ش تواند بود كه واو براى عطف باشد و اين جمله دعائيه عطف بر لعنهاى سابق باشد

کتاب  شفاءالصدور ص : 217 و لعن اللّه آل زياد ج و لعنت كناد خداى آل زياد  را ش تواند بود كه واو براى عطف باشد و اين جمله دعائيه عطف بر لعنهاى سابق باشد
سایت : پایگاه شخصی حسین صفرزاده -https://hosein128.ir/ ​       نهج البلاغه فرزاد -@nahjolbalaghehfarzad  وبلاگ صفرزاده-  https://safarzade.blog.ir  «بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِيمِ‏» «اللهم صل على محمد و آل محمد وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ» کتاب  شفاءالصدور ص : 217 و لعن اللّه آل زياد ج و لعنت كناد خداى آل زياد  را ش تواند بود كه واو براى عطف باشد و اين جمله دعائيه عطف بر لعنهاى سابق باشد و بر اين وجه متضمنه اظهار …
ادامه مطلب

ما را دنبال کنید